.

.

čtvrtek 17. září 2015

Majk Spirit

 Tento zážitek jsem pojala spíše jako vyprávění, než jako zprávu o události.
 Akce se konala 10. dubna 2015 od deváté hodiny večerní.  No, tedy oficiálně. Ve skutečnosti však Majk nastoupil na pódium s vřískotem a burácením až chvíli po půlnoci.
 Fanoušky – spíše fanynky v hojném počtu to však ani zdaleka neodradilo. Všichni se těšili na písničky tohoto talentovaného slovenského rapera a zpěváka. A taky, že se dočkali. Koncert byl součástí Majkova Black tour 2015 a představením nového alba Y. Z tohoto díla zazněly songy jako například DobYjemesvet, Boh Jediný, Teraz je čas, Tancujj, Robím to rád nebo Bol som tu. Atmosféra mě takřka strhla a já nedokázala uhnout. Možná také proto, že jsem neměla kam. Nejvíce jsem si přecejen vychutnala trochu starší písničku Ženy treba ľúbiť.
 Když to shrnu, tak tento večer/noc, jsem opravdu prožila s řádnou elegancí. Pokud počítám zpěv, nahořklou a mírně podnapilou milou společnost či nezapomenutelnou burácející atmosféru. Když to vezmu kolem a kolem, neměla bych hodnotit podle situací, do kterých jsem se dostala. Starosti o moji opilou kamarádku jsem nechala na schodech mezi klubem Belmondo a venkem. Ale přísahám, ještě jednou bych ty zatracené schody musela projít mezi davem… Ano, delší úseky události jsem strávila na mrazu, ale na pátek a část mdlé jitřní soboty jistě nikdy nezapomenu.



Betty

Žádné komentáře:

Okomentovat

Náš školní časopis Cajk vychází každý měsíc a přináší vám
události ze školy, zajímavosti ze světa filmu, módy a knih a
provede vás i po světě. Věříme, že si každý přijde na své
a tak vám za celý redakční tým přejeme příjemné čtení :)

Redakční tým:

Debbie

Betty

Soňák

Aneta

Ája

Tomáš

Peťa

Viki


A naše šéfredaktorky: Míša a Kristýna

Jestliže vás baví psát a chtěli byste se k nám přidat,
kontaktujte nás na email: Casopiscajk@gmail.com
Přispívat můžete do našich stálých rubrik nebo založit
svou vlastní :)