.

.

neděle 13. září 2015

Noví učitelé

V tomto školním roce přibylo pár nových tváří i v řadě učitelů. Jak se oni sžívají s naší školou, se dočtěte níže.

Mgr. Martina Andree
Gymnázium Čajkovského je pro mne příjemným pracovištěm. Se žáky a kantory vycházím také přívětivě a příznivě a prozatím jsem nemusela řešit žádné nešváry nebo rozpory. Učím zde s radostí. Ale ovšem ocením každou chvíli, kdy se mohu věnovat své malé dcerce a rodině nebo uklidňující malbě na hedvábí.

Mgr. Lucie Bryjová
Vyučování na této škole je pro mne jistým kladným způsobem výzva. Jsem ráda za zdejší učitelský sbor i za studenty, se kterými se setkávám, jelikož zatím nenastal žádný patrný konflikt. Na zdejší prostředí jsem si již přivykla, i když se přizpůsobuji nepatrným změnám. Vyučovat mě však baví, ale když se najde nějaký ten volný čas, nejraději ho trávím sportem – zvláště běháním, nebo s rodinou.

Bc. Markéta Janečková
Na tuto školu jsem si zvykla velice rychle, jelikož jsem tu studovala a myslím, že se škola velice zdokonalila. Vycházím i s učitelským sborem a se žáky také nemám problémy. Jsem ráda za pozici na této škole, obzvláště se mi líbí nové prostory školy a výuka v Čajkaréně. Všeobecně se zaměřuji převážně na sport a preferuji volejbal.

Mgr. Michaela Stodůlková
Zdejší gymnázium vnímám s optimismem a úsměvem na tváři. Po návratu za 3 roky musím usoudit, že škola prošla velkým množstvím pozitivních změn. I přes skutečnost, že někteří studenti jsou všeobecně drzejší a sebevědomější. Zvláště jsem velice přivítala možnost výuky v krásné nové hale, která umožňuje, aby byla výuka tělesné výchovy radostí. Avšak každý učitel ocení chvíle volného času, které nejradši trávím procházkami do přírody s rodinou, nebo hraním na šamanské bubny.

Betty

Žádné komentáře:

Okomentovat

Náš školní časopis Cajk vychází každý měsíc a přináší vám
události ze školy, zajímavosti ze světa filmu, módy a knih a
provede vás i po světě. Věříme, že si každý přijde na své
a tak vám za celý redakční tým přejeme příjemné čtení :)

Redakční tým:

Debbie

Betty

Soňák

Aneta

Ája

Tomáš

Peťa

Viki


A naše šéfredaktorky: Míša a Kristýna

Jestliže vás baví psát a chtěli byste se k nám přidat,
kontaktujte nás na email: Casopiscajk@gmail.com
Přispívat můžete do našich stálých rubrik nebo založit
svou vlastní :)