.

.

neděle 13. září 2015

Z pohledu nových studentů

V tomto školním roce se otevřelo pět nových tříd a já jsem se vydala za nimi, zjistit, jak se jim u nás líbí a položila jim pár otázek.

Student z 1.E 
Jak se ti líbí vzhled naší školy?
Je moc pěkná, hezčí než na základní škole.
Jsi spokojená se svou třídou?
Ano jsem, máme dobrý kolektiv.
Která učebna se ti líbí nejvíc?
Nejvíc se mi líbí učebna biologie.

Student z 1.A
Líbí se ti barvy naší školy?
Jsem spokojená, moc se mi líbí.
Co se ti na škole nelíbí?
Nedostatek skříněk a málo místa uvnitř.
Proč sis vybral tuhle školu?
Dobrá a kvalitní výuka jazyků.

Student z 1.B
Je to pro tebe velká změna?
Přechod ze základní školy pro mě byl obrovský skok do neznáma, ale už si zvykám.
Jsi spokojená se svými učiteli?
Neměla jsem moc času je poznat, ale většina učitelského sboru se mi zdá sympatická.
Chutná ti jídlo v jídelně?
Chuť docela dobrá, ale vzhled je příšerný.

Student z 1.D
Proč sis vybral španělštinu?
Španělština se mi moc líbí a v budoucnu bych ji chtěl využívat.
Chtěl bys studovat ve Španělsku?
Zatím nevím, ale asi bych chtěl.
Jsi spokojený na téhle škole?
Zatím se mi tu líbí.

Student z 1.C
Proč sis vybrala sportovní třídu?
Praktikuji Judo.
Jsi spokojená na škole?
Ano, zatím jsem spokojená.
Líbí se ti hala?
Hala je úžasná a dobře se tam cvičí.

Debbie

Žádné komentáře:

Okomentovat

Náš školní časopis Cajk vychází každý měsíc a přináší vám
události ze školy, zajímavosti ze světa filmu, módy a knih a
provede vás i po světě. Věříme, že si každý přijde na své
a tak vám za celý redakční tým přejeme příjemné čtení :)

Redakční tým:

Debbie

Betty

Soňák

Aneta

Ája

Tomáš

Peťa

Viki


A naše šéfredaktorky: Míša a Kristýna

Jestliže vás baví psát a chtěli byste se k nám přidat,
kontaktujte nás na email: Casopiscajk@gmail.com
Přispívat můžete do našich stálých rubrik nebo založit
svou vlastní :)